מה הופך את שייק פדיאשור להשלמה התזונתית המומלצת לילדים?

אין לנו ספק שילדים יכולים להשיג כל מטרה שיסמנו לעצמם. אנחנו פה רק כדי לעזור להם להמשיך לשאוף הכי גבוה שיש, בכל ארוחה.


כל הורה רוצה שהילד שלו יגיע הכי רחוק שאפשר, והדרך לשם מתחילה בתזונה נכונה כבר מגיל צעיר. תזונה משפיעה על שלל מערכות הגוף, החל מבניית עצמות ושריר, דרך גובה ומשקל עתידיים, ועד להתפתחות קוגניטיבית והגנה חיסונית. תזונה מאוזנת ועשירה בוויטמינים ומינרלים חיונית להתפתחות וגדילה בעיקר בתקופת הילדות, המהווה חלון הזדמנויות קריטי ב-10 השנים הראשונות לחיים.

פדיאשור* הוא אבקה להכנת שייק להשלמה תזונתית היכול לסייע בגדילה, מומלץ לשילוב בתזונה היומית בליווי דיאטן/ית. פדיאשור יכול לסייע בגדילה בזכות הרכב הכולל את כל אבות המזון, הרכב TripleSure ייחודי הכולל חלבון, ויטמין D, סידן, 27 ויטמינים ומינרלים, פרה-ביוטיקה ופרו-ביוטיקה, אומגה 3 ו-6. פדיאשור מעניק השלמה תזונתית מלאה ומאוזנת, שעשירה בויטמינים ומינרלים אשר נחוצים לילדים למימוש הפוטנציאל.

הרכיבים התזונתיים המסייעים לגדילה

עצמות בריאות ושרירים חזקים עוזרים לילדים לרוץ, לקפוץ, לשחק וליהנות בכל יום מחדש!

חלבון

מי אני? חלבונים הם אבני הבניין של העצמות, השרירים, העור והדם. חלבון ממלא תפקיד חיוני בתהליך הגדילה של הגוף ובהרבה מתפקודיו היומיומיים. השרירים של ילדים זקוקים לחומצות אמינו כדי לגדול, והגוף שלהם מייצר רק 11 מתוך 20 חומצות אמינו שקיימות בחלבון. כך שהדרך להשיג את היתר, היא באמצעות תזונה בריאה ונכונה.

אפשר למצוא אותי ב: בשר, ביצים, שעועית, חלב, יוגורט יווני, גבינת קוטג', חמאת בוטנים ועוד.

כמה חלבון נמצא במנת משקה פדיאשור? כ- 7 גרם, שווה ערך לביצה גדולה אחת.

סידן

מי אני? מינרל חיוני לבניית עצמות בקרב ילדים.

אפשר למצוא אותי ב: מוצרי חלב וירקות ירוקים ועליים.

כמה סידן נמצא במנת משקה פדיאשור? כ-228 מ"ג, שווה ערך לגביע יוגורט.

ויטמין D

מי אני? ויטמין חשוב החיוני לשמירה על עצמות ושיניים חזקות.

אפשר למצוא אותי ב: דגים שומניים כמו סלמון וטונה, מוצרי חלב מועשרים, והוא מופק גם על ידי העור כשהוא נחשף לאור השמש.

כמה ויטמין D נמצא במנת משקה פדיאשור? כ-4.5 מק"ג, שווה ערך ל-1.5 כוסות של חלב מועשר בויטמין D.

הרכיבים התזונתיים שמסייעים להתפתחות שכלית

המוח הוא "מרכז הפיקוד" של מערכת העצבים. הוא מקבל את המידע שמגיע מהעיניים, העצבים ושאר החושים, מעבד אותו ומעביר לשרירים פקודות מתאימות – ממש כמו מנהל אמיתי!

אומגה 3 מסוג DHA

מי אני? חומצת שומן חיונית המזינה את המוח. הגוף מפיק מעט מאוד DHA בכוחות עצמו, כך שרוב מה שנדרש לו צריך להגיע ממזון ומתוספי מזון.

אפשר למצוא אותי ב: דגים כגון סלמון ופורל, ואגוזים כמו אגוזי מלך, שקדים, קשיו ופיסטוקים.

כמה אומגה 3 מסוג DHA נמצא במנת משקה פדיאשור? כ- 10 מ"ג.

כולין

מי אני? רכיב תזונתי חשוב להתפתחות המוח.

אפשר למצוא אותי ב: ביצים, פטריות, כרוב ניצנים ומוצרי בשר כמו בשר בקר וכבד.

כמה כולין נמצא במנת משקה פדיאשור? 68 מ"ג.

הרכיבים התזונתיים לבניית מערכת חיסונית בריאה וחזקה

נוגדי החמצון והוויטמינים תומכים במערכת החיסונית של הילדים.

ויטמין C

מי אני? נוגד חמצון חשוב שעוזר לבניית העצמות ולספיגת ברזל.

אפשר למצוא אותי ב: פירות כגון תותים, אננס וקלמנטינות; ירקות כגון ברוקולי, כרובית ופלפלים.

כמה ויטמין C נמצא במנת משקה פדיאשור? כ- 23 מ"ג, שווה ערך ל-5 תותים קטנים.

ויטמין E

מי אני? נוגד חמצון חיוני למערכת עצבים בריאה, ורכיב תזונתי חשוב לתמיכה בהתפתחות התאים.

אפשר למצוא אותי ב: שמנים צמחיים, אגוזים, זרעים, עלים, ירקות עליים, ירקות ירוקים.

כמה ויטמין E נמצא במנת משקה פדיאשור? 3.5 מ"ג,α-TE  שווה ערך לחצי אבוקדו.

סלניום

מי אני? מינרל שפועל כנוגד חמצון חשוב לגוף.

אפשר למצוא אותי ב: טונה, אגוז ברזילאי, בשר, עוף, שעועית, פטריות וזרעי חמניות.

כמה סלניום נמצא במנת משקה פדיאשור? כ-5.3 מ"ג.

 

ילדים עוברים שינויים רבים בשנות חייהם הראשונות, וכהורים המטרה העיקרית שלנו היא לסייע להם במימוש הפוטנציאל שלהם. חלק מהשינויים הללו הם אמנם לא בשליטתנו, אבל בכל מה שקשור לתזונה יש לנו יכולת לעצב את עתידם כבר מגיל צעיר. הקפדה על תפריט בריא, מגוון ומאוזן, יכולה להשפיע במידה רבה על התפתחותם של ילדים. לעזור להם להרגיש טוב יותר מדי יום, ולסייע בשמירה על כל מערכות הגוף שלהם – מהעצמות ועד לשרירים.

 

*בהמלצה ובפיקוח רפואיו/או דיאטן/תזונאי

להכנת מנת משקה פדיאשור יש להוסיף 5 כפיות מדידה (המצורפת לפחית) ל-190 מ"ל מים, מומלץ להגיש קר