הצהרת נגישות

באבוט ישראל חשוב לנו לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר לכלל לקוחותינו. לשם כך, אנו פועלים לביצוע התאמות אשר יאפשרו גם ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה לנכסי הארגון, הן בערוצים הישירים והן בערוצים הדיגיטליים, מתוך מטרה לסייע להם לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות.

התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ"ח – 1998) והתקנות על פיו, בשיתוף פעולה הדוק עם יועצי נגישות וגורמים מקצועיים

הסדרי נגישות

חברתנו מעניקה את השירותים ללקוחותיה במגוון ערוצי תקשורת מונגשים – באמצעות הטלפון, האינטרנט ובמגוון שירותים דיגיטאליים אחרים ומזמינה את כל לקוחותיה לפנות אליה באחד מערוצי תקשורת אלה ולקבל את השירותים בערוץ הנוח והמתאים ביותר לכל לקוח.

בחברתנו אין קבלת קהל.

אתר אינטרנט נגיש:

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

חברת אבוט מאמינה ופועלת למען שיוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב

מידע על נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפני כרום ופיירפוקס ולקוראי מסך – JAWS, NVDA ו VOICE OVER
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי מגדל אור, מרכז רב שירותי לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

שירות לקוחות נגיש:

  • הדרכות עובדי אבוט לשירות נגיש -אבוט מדריכה ומכשירה את עובדיה בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש – "צוות המומחים של פדיאשור" המשמש כמוקד הפניות של חברת אבוט ישראל, עובר את ההתאמות הנדרשות להנגשת השירות הטלפוני:
    • העובדים עוברים הדרכות לשירות נגיש.
    • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
    • קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:ניתן לשלוח פקס למספר: 03-7691052, או לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: contact.center@abbott.co.il.
      יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אנו עושים את כל המאמצים להנגיש את כל רכיבי האתר בצורה המיטבית ובאופן שיאפשר גלישה באיכות טובה לכל המשתמשים.

אם בכל זאת נתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך באמצעות עמוד צור קשר או באמצעות פניה לרכזת הנגישות, ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכזת הנגישות בחברת אבוט

שם: אסתי בר
טלפון :03-7691027
דוא"ל: esti.bar@abbott.com

תאריך עידכון הצהרת נגישות: 10/07/2023